۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

قدرت ندا: انقلاب رسانه ای در ایران

ندا چه گونه احمدی نژاد و سانسور را در مرگ خود به چالش کشید.
چه گونه فیلم مرگ ندا آقاسلطان، نقطه عطفی را در تاریخ رسانه ها رقم زد. آیا مفهوم آزادی نشر در عصر دیجیتال عوض شده است؟
بیشتر بخوانید:
http://iran.suite101.com/article.cfm/the_power_of_neda

۲ نظر:

  1. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808191731

    لینک بالا رو ببین ... پیشنهاد میکنم اعلام آمادگی کنی که به عنوان شاهد در دادگاه ندا شرکت کنی به شرطی که دادگاه علنی باشه ... که این ابلها خفه بشن ... بعد اگر به همچین روزی برسه که فکر نکنم هرگز برسه میتونه بگی احساس امنیت نمیکنی و از طریق اینترنت شرکت کنی به عنوان شاهد

    پاسخحذف
  2. « تقلید کار میمونه تجمع خواهران بسیجی و درخواست بازگرداندن آرش حجازی
    نوامبر 12, 2009
    آرش بی تو من تنهایم. آرش بی تو سرده
    گروهی از خواهران بسیجی و حزب اللهی طی تجمعی اعتراضی خواستار بازگرداندن آقای آرش حجازی شدند. ایشان با در دست داشتن عکس ندا آقا سلطان و آقای حجازی در برابر سفارت انگلیس تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی از قبیل “انگلیس انگلیس مگه خودت ناموس نداری” و “توی این بی شوهری آرش رفته در به دری” و “استعمار پیر مردای ما را نگیر” و “آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو دخترای بسیجی ترشیدن از چنگ تو” اعتراض خود را به استکبار جهانی اعلام کردند.

    یک خواهر بسیجی که مقداری هم سیبیل داشت در پاسخ به خبر نگار ما که چرا سراغی از قاتل ندا آقا سلطان که عضو بسیج هم هست و در دسترس است نمی گیرید گفت که “من عکس اون آقاهه رو دیدم ولی اون هم تیپش تخمی بود هم شیکمش گنده ضمنا زن و دو سه تا هم بچه داشت. ما اگه از اون شوهرا می خواستیم که تاحالا شصت تا شوهر کرده بودیم”. یک خواهر حزب اللهی دیگر هم که پلاکاردی که به زبان انگلیسی بر روی آن نوشته شده بود “We are dying for husband, Arash goes to England?” انگیزه خود را جهت حضور در مراسم علاقه وافر به رمانهای پائولو کوئیلو اعلام داشت و گفت که من عاشق ادبیات هستم.
    تجمع فوق تا نیمه های عصر ادامه داشت در حالی که معترضان پلاکاردهایی اکثرا به زبان انگیسی روی آن نوشته شده بود در دست داشتند همچون “USA wants to sell dildo, so takes our men” و “Arash! We miss you.” و “USA and Israel, Your Moms are whores” و “England has nothing! Arash Arash don’t go there. Look what we have under cover”.
    یک خانم نماینده مجلس هم در این تجمع سخنرانی نمود و در مورد اینکه چگونه آمریکا و اسرائیل به همراه استعمار پیر مردان خوش تیپ و هنر مند ما را اغفال می کنند و پشت پرده برنامه ها اجرا می کنند در حالیکه خواهران بسیجی همه ترشیده اند و پشت پرده باید با خودشان یا مسوول بسیج محل که دو برابر سنشان را دارد برنامه اجرا کنند سخنرانی نمود. ایشان در ضمن بعضی روابط پنهان پشت پرده استکبار جهانی و بعضی عناصر فریب خورده را افشا کرد و به عناصر فریبخورده گفت که بدانید که چیز آنها هیچ بهتر از چیز ما نیست و ایشان را به بازگشت به آغوش اسلام و انقلاب فرا خواند.


    http://naiem.wordpress.com/2009/11/12/%d8%aa%d8%ac%d9%85%d8%b9-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%da%af%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86/

    پاسخحذف