۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

مصاحبه آرش حجازی با صدای امریکا، 25 ژوئیه 2009، درباره ضارب احتمالی ندا آقاسلطان



۱۴ نظر:

  1. دیشب بی نهایت پس از دیدنِ شما در وی اُ ای به ایرانی بودنم بالیدم.. باز هم تشکر جناب دکتر!
    ممنون از کتابهای فوق العاده یی که مینویسید.

    پاسخحذف
  2. با تشکر از شما آقای دکتر. واقعا ادب و متانت شما هنگام صحبت کردن قابل تقدیر است. امیدوارم زندگی خوب و سرشار از موفقیت و از این به بعد پر از خاطرات خوب داشته باشین... دوست شما علی

    پاسخحذف
  3. درود بر تو آرش
    مطمئن هستم كه قاتل ندا آقا سلطان تا پايان عمر يك شب راحت نخواهد داشت
    روحش شاد نداي ما عمري بسيار پرثمرتر از شيفتگان و دريوزگان ولايت جهل و جور داشت

    پاسخحذف
  4. آقای حجازی من ساکن امیر آباد هستم اینجا مردم چیز دیگری می گن، یعنی در واقع مردم می گن دو نفر بودند که با هم بودند و یکی شون به ندا شلیک کرده مردم به قصد کشت یکیشونو کتک زند طوری کتکش زدند که همه تو محل می گن آمبولانسی که دنبالش اومد جنازه اش رو برد!! لطفا دقیقا بگین تا کی تو کوچه بودید؟ شما دقیقا فرار قاتل رو دیدید؟ مردم می گن وقتی کتکش می زدند تکیه داده بوده به در کلیسا بعد در کلیسا باز میشه و می افته تو کلیسا، شما این چیزا رو ندیدید؟

    پاسخحذف
  5. من خيلي خيلي نگرانم. لطفا کشور عزيزم ايران را نجات دهيد. احمدی نژاد آدم واقعا خطرناکی است و خصلتهای ديکتاتوری هيتلري زيادی دارد. مطمئن باشيد که اگر او حکم تنفيذ گرفت بعد به خود رهبر هم رحم نخواهد کرد و با يک نقشه با همکاری سپاه او را از سر راه بر خواهد داشت و به عبارتی وي را ترور مظلومانه خواهد کرد. بعد هم با زور اسلحه به مجلس حکم مادام العمری خود را خواهد گرفت و او و سپاهش از هيچ ظلمی به مردم حتی تجاوز به دختران و زنان فروگذار نخواهند بود. سرنوشت ايران عزيزم يا تبديل به افغانستان خواهد شد و يا زيمباوه و امثالهم.
    جايی که روسيه وارد آن شود تبديل به ويرانه خواهد شد. لطفا به فرياد وطن برسيد. وطن دارد نفسهای آخرش را می کشد. اگر دير بجنبيد وطن عزيز و مهربانم در تاريخ 14 مرداد 1388 خواهد مرد.......

    پاسخحذف
  6. من خيلي خيلي نگرانم. لطفا کشور عزيزم ايران را نجات دهيد. احمدی نژاد آدم واقعا خطرناکی است و خصلتهای ديکتاتوری هيتلري زيادی دارد. مطمئن باشيد که اگر او حکم تنفيذ گرفت بعد به خود رهبر هم رحم نخواهد کرد و با يک نقشه با همکاری سپاه او را از سر راه بر خواهد داشت و به عبارتی وي را ترور مظلومانه خواهد کرد. بعد هم با زور اسلحه به مجلس حکم مادام العمری خود را خواهد گرفت و او و سپاهش از هيچ ظلمی به مردم حتی تجاوز به دختران و زنان فروگذار نخواهند بود. سرنوشت ايران عزيزم يا تبديل به افغانستان خواهد شد و يا زيمباوه و امثالهم.
    جايی که روسيه وارد آن شود تبديل به ويرانه خواهد شد. لطفا به فرياد وطن برسيد. وطن دارد نفسهای آخرش را می کشد. اگر دير بجنبيد وطن عزيز و مهربانم در تاريخ 14 مرداد 1388 خواهد مرد.......

    پاسخحذف
  7. دیشب صدای آمریکا یه کاری کرد که افسوس خوردم؛ پایین اسم شما نوشته بود مدیر انتشارات ... و نه شاهد عینی قتل ندا آقا سلطان
    2. اگه می شه، بدون تعارف تعدادی از این تهدیداتی که می شید رو روی سایت بگذارید؛ اگه مایل بودید می تونید لاگ کاملش رو بگیرید شماره رو به من بدید تا این جا بتونم به کمک دوستان در مخابرات صاحب تماس ها رو پیدا کنم.

    پاسخحذف
  8. ya latif ya sabz ya azadi,, ya latif

    پاسخحذف
  9. سلام آرش جان
    از ديدن مصاحبه شما لذت بردم، از ادب و متانت و همینطور حضور ذهنتان، یک موردي را میخواستم بگویم، تاریخ این مصاحبه 25 ژوئیه است که شما به اشتباه ژوئن نوشتید. اگر ممکن است اصلاح کنید، برایتان آرزوی موفقیت دارم، در آینده نزدیک شما به ايران آزاد برخواهيد گشت.

    پاسخحذف
  10. من از شما به خاطر این مصاحبه تشکر می کنم.نمی دونم اگر شما نبودید چی می خواست بشه

    پاسخحذف
  11. 1 Chize Dige..Man Alan MAshhad HAstam In Ro Ham Midunid Ke In Ahmadi Nezhad Ham Mashhad Hastesh.Tuye In Chand Ruzi Ke Man Inja HAstam Modam Mibinam Ke Mamur Haye Ba Banze Meshki Tuye Shahr Tab Mikhoran Ke Albate MAn Nemidunam Ki Hastan.Ruye Daro Divar Shoar Haee Az Ghabile Raye MAno Pas Bedid Dide Mishe Vali Ba Inke AHmadi Inja Be Ebarati Panahande Shode Az Mordome In shar Hadeaghal Alan Man HArakati Nadidam!!

    پاسخحذف
  12. kasi az ghatel ba mobile film nagerefteh?

    پاسخحذف
  13. doorood bar arash hejazi
    doset darim...
    movazebe khodet bash...

    پاسخحذف